Arama sonuçlarınız

  1. E

    48 aylik kizimin konusma sorunu

    Kizim cok fazla konusmuyo daha dogrusu bilmedigi sozcuk yok ama cumle kurmuyo bu ne diye sorsaniz mutlaka bisey diyo o nesneye ama boyle tek tek cumle yok cumle soyle basit cumleler anne karnim acikti su icicem park gidelim sut icmek istiyorum baban nerde diyorum cevap yok ise gitmis deyincede...
  2. E

    4 yasindaki kizim tablet telefon icin cok agliyo

    4 yasinda kizim belli zamanlarda telefon yada tabletten biseyler izlemesine izin veriyodum aldimda biraz tepki gosterdigide oluyodu tmm deyip verdigide fakat 1 haftadir cok agliyor biramak istemiyor hic vermemeyi deniyorum bu seferde hic biseyle oyalayamiyorum parka gitmeyi bile reddediyo ne...
  3. E

    4 yaşındaki kizim büyük tuvaletini tutuyor

    Merhabalar kizim 2 bucuk yasinda tuvalet egitimine basladik. 4 yasina girecek hala tam anlamiyla kazanamadi ben inanilmaz yorgunum bu durum benide inanilmaz zorluyor gece cisini hic cozemedik kuru kalktigi cok nadirdir gece 3 kezde kaldirsam, 4 kezde kaldirsam yapiyor gecen kis bagladim altini...
Üst